Wednesday, August 27, 2008

PERMATANG PAUH MENJADI SAKSI RAKYAT INGINKAN PERUBAHAN!

TAHNIAH DATO' SERI ANWAR IBRAHIM TOKOH POLITIK TERFAMOUS DIDEKAD INI! JUGA TAKZIAH BUAT UMNO BN CELAKA, PADANMUKA KALAH!

Kedua2 ucapan di atas adalah bersempena kemenangan besar DSAI dalam PR P-44 yang berakhir semalam. Kini bergelar YBlah insan yang tidak pernah disenangi musuhnya UMNOBN itu. dan tidak mustahil tidaklama lagi beliau bersama YB Dato' Seri Tuan Guru Hj Hadi bakal bergelar Yang Amat Berhormat pula. InsyaAllah!
K- WAWASAN yang turut mengikuti perkembangan PR P-44 dari jarak dekat dan jauh sudahpun menjangkakan kemenangan besar ini. Dek kesibukan dan menyibukkan diri dengannyalah menyebabkab K-WAWASAN dan rakan-rakan tidak sempat bahkan tidak tersentuh langsung BLOG TERSAYANG INI.
Kita nantikan perubahan demi perubahan yang akan berlaku selepas ini, K-WAWASAN berharap pembaca blog ini berdoalah semoga perubahan yang rakyat idam-idamkan akan termakbul pada 16 September/16 Ramadhan nanti.
Tidak lupa kepada Khairi Hussin yang masih duduk empuk dikerusi Timb. Rektor, diingatkan jangan terus terusan membodohi mahasiswa KUIS dengan perangai munafiq itu, K-WAWASAN dan rakan-rakan di sana tidak pernah akan berhenti sehingga kamu dijatuhkan. INGAT DIJATUHKAN!
K-WAWASAN jijik dengan panggilan 'ayah' yang dirayu kepada mahasiswa supaya menganggapnya, disuruh hormat dan sanjung. SIAPA KAMU? KAU BUKAN AYAH KAMI! Yang layak menjadi 'ayah' kami adalah seorang muslimmukin yang sejati bukan hadhari sesat badawi yang KAU imani.
BODOH! BELAJAR SAMPAI LUAR NEGERI PUN TAK TAHU KESESATAN AJARAN ISLAM HADHARI CIPTAAN PAKLAH BADAWI.
Orang yang aqidahnya salah kemudian berbangga dengan salahnya pula, memang layak diperkatakan sedemikian.
Akhirnya K-WAWASAN berharap perkembangan yang sedang berlaku dalam politik tanahair kita ini MEMPERCEPATKAN LAGI KHAIRI HUSSIN INI DITURUNKAN! ALLAHUAKBAR!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home